27 Mart 2016 Pazar

Otopay

Otopay satın al Avrupa da yaşayan çoğu internet kullanıcısı bilir aslında Otopay card nedir sorusunun yanıtını. Biz Türkiye’de yaşayan çoğu kullanıcılar ise bu cardtan habersiz olabiliriz. Kartın amacı kredi cardı bilgilerini ve kimlik ayrıntılarını herhangi bir biçimde vermeden alışveriş yapmamıza imkân tanımasıdır diye tanımlayabiliriz. Otopay card satın al, 19 haneli belirli kombinasyonlar ile üretilmiş ve genelde çıkış noktası İngiltere olan cardtır.

Bunun kullanıldığı yerler genelde alışveriş siteleri, domain ve host barındırma şirketları, oyun siteleri ve eğelence siteleridir. İstenilen meblağlarda oluşturulan, bunun yanı sıra isteğe göre belirli miktarlarda ana sitesinden de bölünebilir. Bu bölme prosedürünü genelde alışveriş yapacağımız sitedeki fiyattan yüksek miktarlı bir Otopay carda sahipsek yaparız. Burada ki amaç cardın tek sefer kullanmak mümkün olmasındandır.

Ödeme teknikleri arasında güvenilirliğini ispatlayıp diğerleri arasından sıyrılan card, aslında yakın tarihe kadar pek bilinmiyordu. Bu kadar hızlı ilerleyişi ve paye safe cardın yerini almasını yalnızca büyük alışveriş marketlerinin ve oyun sitelerinin tercih etmesidir diyebiliriz. Hızlı ve güvenilir olan, üzerindeki kodları alışveriş sitesinin ödeme formuna girerseniz ödemeniz anında onaylanır. Üstünde herhangi bir bilgi vs. bulunmaması nedeni ile bu cardın ticaretini yapan bazı faizcu şirketlar ortaya çıkmıştır ülkemizde. Bu şirketlar card ücreti+faiz bazlı çalıştıklarından yalnız bu yolla temin yapabilmekteyiz. Oysa ki Avrupa’nın birçok yerinde marketlerde bile satılan bu card euro ya da usd bazlı olduğu için ülkemizde pek rağbet görmemektedir. Piyasa verilerine göre ücretleri biçimlenen Otopay cardlar bazı zamanlar ucuzlarken bazı zamanlar pahalı olabilirler.

Otopay card İngiltere’den dünyaya yayılırken, önce bu ülkedeki yayılmasını tamamladı. Daha sonra yayılma planları arasında bulunan ülkeleri de aynı biçimde, genel bir kullanım alanına çevirdiler. Ülkemizde ise tam anlamıyla genel geçer bir card halinde değildir. Çok daha çok kullanıldığı ve alışverişlerin buna göre artış gösterdiği bir ortam için biraz henüz zaman gereklidir. Amerika Birleşik Devletleri ve Avrupa’da çok henüz yaygın biçimde kullanılan, buralarda gazete büfelerine kadar girmiş durumdadır.